ΕλληνικάΕλληνικά

Εταιρία

Η Extra Line ιδρύθηκε το 2001 και για την απρόσκοπτη λειτουργία της:

Αδειοδοτήθηκε από την Ε.Ε.Τ.Τ(Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων) με την υπ'αριθμόν 01-250 από 23-07-2001 βεβαίωση παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών υπό καθεστώς Γενικής Αδείας.

Είναι εγγεγραμμένη στα μητρώα της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με την υπ' αριθμόν 158/2004 βεβαίωση

Με την υπ’ αριθμό απόφαση 121/2014 έχει εγκριθεί η πολιτική ασφάλειας της εταιρείας μας από την Α.Δ.Α.Ε (Αρχής διασφάλισης του απορρήτου των επικοινωνιών)

Με την υπ' αριθμόν 268/05 βεβαίωση έχει εγγραφεί στα μητρώα προμηθευτών του Υπουργείου Ανάπτυξης με αντικείμενο συμβάσεις από απόσταση.

Είναι επίσημο μέλος του Ε.Ι.Ε.Π (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών), προσφέροντας στους πελάτες την μέγιστη ποιότητα στις υπηρεσίες που καλείται να εξυπηρετήσει.

Είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο Φορέων και επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων στο Τμήμα Ελέγχου και Διαφάνειας του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης με Αριθμό Μητρώου : 27

Είναι επίσης, μέλος του Παγκοσμίου οργανισμού ESOMAR, αναλαμβάνοντας με επιτυχία πολιτικές δημοσκοπήσεις και έρευνα αγοράς.

Σε χώρους που υπερβαίνουν τα 900τ.μ. η Extra Line με μόνιμο προσωπικό που ξεπερνούν τα 50 άτομα, επενδύει συστηματικά στην τεχνογνωσία ,στην ανάπτυξη , στην οργάνωση αλλά και σε τεχνολογίες αιχμής.

Η τεχνολογία σε συνδυασμό με το έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό μας , έχει σαν αποτέλεσμα την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας , η οποία μας κατατάσσει στις πρώτες θέσεις της αγοράς.

Βασικός κανόνας της Extra Line είναι η επένδυση στο κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό που εμείς αποκαλούμε συνεργάτες. Η εταιρεία μας, δίνει μεγάλη βαρύτητα στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού. Στόχος μας είναι το προσωπικό να ενημερώνεται και να βελτιώνεται διαρκώς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που καλείται να εξυπηρετήσει.

Με ειδικευμένα κλειστά συνεχή σεμινάρια, η Extra Line συμμετέχει ενεργά στην ορθή και επαγγελματική κατάρτιση των υπαλλήλων της στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς.

Θέματα ανάπτυξης σεμιναρίων

  • Call Center
  • Πωλήσεις Μέσω Τηλεφώνου
  • Διαχείριση Αντιρρήσεων & Ικανότητα Στην Επικοινωνία
  • Διαχείριση Έργου & Αποτελεσματικές Παρουσιάσεις
  • Επίτευξη Ποιοτικής & Διαπροσωπικής Επικοινωνίας
  • Εξυπηρέτηση & Διαχείριση Πελατών Σε Εισερχόμενες Κλήσεις

Οικονομικά Στοιχεία - Ισολογισμοί